Obsah Nápověda Hlavní
OK

Linky od strýčka Linka a jeho klanu  Linky od strýčka Linka a jeho klanu  Nové +236525  Nejlepší 
Linky yfakiu: +Začít sledovat linky od yfakiu
Ukaž klan yfakiu(0)

Sociální sítě a marketing v roce 2009 Obrázek

Sociální sítě a marketing v roce 2009 Otevře se v novém okně

Sociální sítě a sociální marketing jsou fenomény, které se stávají čím dál tím populárnější v dnešní době. Téměř každý častější uživatel Internetu určitě zná alespoň jednu ze služeb jako např. Facebook, MySpace, Digg, Twitter, popř. v českých podmínkách o

Absurdní Americké soudní verdikty ..... Tam bych se nechtěl soudit :o) Obrázek

Absurdní Americké soudní verdikty ..... Tam bych se nechtěl soudit :o) Otevře se v novém okně

Filadelfská restaurace musela zaplatit panu Amberu Carsonovi z Lancasteru, Pennsylvania, náhradu ve výši $113,500 poté, co v podniku uklouzl na rozlité limonádě a zlomil si kostrč. Limonáda se na podlahu dostala několik vteřin před popsaným incidentem,

Zvyšte rychlost načítání webu pomocí Google Webmaster Tools Obrázek

Zvyšte rychlost načítání webu pomocí Google Webmaster Tools Otevře se v novém okně

Načítají se Vaše webové stránky dostatečně rychle? Jak jste na tom v porovnání s konkurencí? Jak lze zvýšit rychlost načítání stránek a nepřicházet tak o potenciální návštěvníky? Na tyto otázky Vám odpoví nový report dostupný v Google Webmaster Tools.

Drobečková navigace ve výsledcích Google Obrázek

Drobečková navigace ve výsledcích Google Otevře se v novém okně

Když jsem dnes procházel výsledky vyhledávání na Google, narazil jsem na zajímavou věc. Google zobrazuje u některých výsledků místo URL adresy nalezené stránky drobečkovou navigaci daného webu. Pojďme se nyní podrobněji podívat, jak to funguje.

Průzkum důležitosti Twitteru pro internetový marketing Obrázek

Průzkum důležitosti Twitteru pro internetový marketing Otevře se v novém okně

V rámci sociální sítě LinkedIn probíhá v současnosti ve skupině eMarketing Association velice zajímavý průzkum týkající se důležitosti využití Twitteru pro internetový marketing. Cílem tohoto příspěvku je krátké shrnutí dosavadních výsledků toho průzkumu.

Twitter jako konkurence pro Google a Facebook Obrázek

Twitter jako konkurence pro Google a Facebook Otevře se v novém okně

V poslední době lze na internetu stále častěji nalézt články, které se zabývají vzrůstajícím významem sociální sítě Twitter. Ze služby, která slouží pro vyjadřování aktuálních činností a nálad pomocí statusů, se vyvinul poměrně silný nástroj, který čím dá

Google PageRank – dostáváte, kolik očekáváte? Obrázek

Google PageRank – dostáváte, kolik očekáváte? Otevře se v novém okně

Nejčastěji používaným měřítkem pro hodnocení kvality odkazu je hodnota PageRank stránky, ze které je odkazováno. Je však samotný PageRank vhodným indikátorem? Mnoho lidí si myslí, že ano, avšak realita je poněkud jiná.

AIDA - Jak docílit požadované akce návštěvníka? Obrázek

AIDA - Jak docílit požadované akce návštěvníka? Otevře se v novém okně

Nyní jsme v situaci, kdy se náš potenciální zákazník již nachází na webu a neplánuje okamžitě odejít, tj. vyvolali jsme u něj dobrý první dojem. Dalším logickým krokem tedy musí být vzbuzení zájmu návštěvníka o některé naše nabízené služby.

AIDA - Jak získat a udržet pozornost návštěvníka webu? Obrázek

AIDA - Jak získat a udržet pozornost návštěvníka webu? Otevře se v novém okně

Tento článek navazuje na úvodní krátké pojednání o modelu AIDA a věnuje se prvním dvěma krokům modelu, tj. problematice získání a udržení pozornosti potenciálního zákazníka.

AIDA aneb Jak získat nové zákazníky na webu? Obrázek

AIDA aneb Jak získat nové zákazníky na webu? Otevře se v novém okně

Co je to model AIDA a k čemu ho lze využít? AIDA je tradiční model, který popisuje fáze působení marketingu a především reklamy na potenciálního zákazníka. Jasným cílem je získání nových zákazníků.

1
TL